
Jakub Zeman
Festival digitální a kreativní kultury Signal Festival posiluje svůj management. Na nově vytvořenou pozici chief operating officer přechází Jakub Zeman. Ten se poslední tři roky staral o marketing a komunikaci celé akce a zároveň působil jako výkonný producent pro komerční zakázky. Zakladatel Signal Festivalu Martin Pošta nadále zůstává na pozici CEO a uměleckého ředitele festivalu.
Zeman bude zodpovědný za rozvoj operativy festivalu, který letos bude mít 10. ročník, a vznik nové marketingové a obchodní koncepce. V minulosti vedl tři roky marketing a komunikaci rozhlasové stanice Český rozhlas Radio Wave. Spoluzaložil pražskou značku Polygon produkující elektronickou hudbu v netradičních prostorech a vedl produkci několika site-specific eventů pro filmovou společnost Aerofilms.
„Po deseti letech nikdy nekončící festivalové jízdy přišel čas na změnu. Dlouhodobě jsme silní v propojování značek a umělců. Ročně už vedle festivalu realizujeme desítky zakázek na poli umění, eventů a reklamy. Fungujeme tedy jako kreativní agentura. Dynamický růst si žádá změnu struktury našeho teamu. Je to logický krok v rozvoji firmy Signal Production,“ uvádí zakladatel a šéf Signal Festivalu Pošta.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
