Novým předsedou Sdružení pro výzkum trhu a veřejného mínění (SIMAR) je Radek Jalůvka z Ipsosu, místopředsedkyní pak Hana Kloučková z Confess Research. Nově zvolené předsednictvo sdružení na středeční valné hromadě v prostorách Hospodářské komory ČR dohodlo, že Jalůvka bude zastávat funkci předsedy a Kloučková bude místopředsedkyní, což valná hromada v řádném hlasování schválila. Jalůvka a Kloučková vystřídali dosavadní předsedkyni Terezu Šimečkovou z Nielsen Admosphere a místopředsedkyni Petru Průšovou z Kantaru.
Jalůvka v roce 1992 založil výzkumnou agenturu Tambor, která se v roce 2006 stala součástí mezinárodní sítě Ipsos. Od června 2015 vede středoevropský region Ipsosu (Česko, Slovensko, Maďarsko). Kloučková pracovala od roku 1995 pro Procter & Gamble, v brand managementu v Česku i v zahraničí. V roce 2002 spoluzaložila výzkumnou agenturu Confess Research, ve které působí jako výkonná ředitelka.