Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Jan Barta rozjede 1. března bulvární web na doméně Extra.cz od Miloše Čermáka

Známý internetový investor projekt zakládá s cílem být do dvou měsíců trojkou trhu a pak web do dvou až tří let prodat.

Investor do online projektů Jan Barta, který koncem loňska z 85 % rozprodal své doménové portfolio pod hlavičkou Elephant Orchestra, svoje větší si ponechává a nyní se soustředí hlavně na ePojisteni.cz v očekávání miliardového exitu, vkládá oproti předchozím plánům peníze do obsahového projektu. Tím by měl být bulvární web Extra.cz. Potvrdil to Médiáři.

Zmíněnou doménu www.extra.cz Barta koupil přes prostředníka. Léta ji používal novinář Miloš Čermák. Ještě je na ní Čermákův obsah, momentálním vlastníkem domény ale je Ondřej Bartoš z Credo Ventures, fondu, v němž má Barta také podíl. Po vyřízení formalit bude doména Bartova.

„Vidím tam niku, která jde dobře vytěžit,“ řekl Jan Barta Médiáři ke svému novému projektu. Jak přiblížil, nejdřív našel zdroj vysoké návštěvnosti, kterou bude moci na nový web přesměrovat, až pak vymýšlel, na jaký obsah bude návštěvnost směřovat. O zdroji říká pouze, že bude „hodně social“.

Extra.cz v novém má odstartovat 1. března a do dvou měsíců chce web Barta dostat do pětadvacítky nejnavštěvovanějších webů podle měření NetMonitor. „Do dvou měsíců to bude bulvární trojka,“ plánuje konkrétně umístění za Super.cz, podporovaným Seznamem, a Blesk.cz stejnojmenného bulvárního deníku.

„Řekněme taková oportunistická mediální záležitost – nic dlouhodobýho, cíl je něco vybudovat a za 2-3 roky prodat,“ popsal Barta svou novou investici na svém blogu. Ideálním kupcem má být „nějaký mediahouse, který zaspal internet“.