Jan Galgonek: „Mind2Flo si už sahá na vyšší stovky milionů, Cruxo cílí na třímiliardový trh“

Lokálně se poprat o klienty inzerující hlavně v tradičních médiích, globálně najít příležitosti v digitálním marketingu. Zhruba takovou vizi má nová agenturní skupina Mind2Flo. Staví ji Jan Galgonek, který loni opustil nadnárodní skupinu Dentsu, jíž v roce 2016 prodal digitální mediálku Adexpres. Navíc Galgonkův nejnovější počin Cruxo chce vydělat na amazonizaci.

 

O čem také byla řeč

  • Jak se Jan Galgonek dostal k Adexpresu a jak Adexpres získala Dentsu?
  • Jak se cesty Jana Galgonka protínaly s cestami Jakuba Havrlanta?
  • Jak chce nová skupina Mind2Flo konkurovat velké konzultantské čtyřce?
  • Jak chce startup Cruxo, do nějž Galgonek investoval, napodobit Amazon?

O tom všem i o mnohém dalším mluví Jan Galgonek v podcastu Médiáře.

Podcast Médiáře k vám přichází každou středu. Rozmlouváme v něm s výraznými aktéry českých médií, reklamy i marketingu.