Obchodním ředitelem vydavatelství časopisů Sanoma Media Praha se stal Jan Jireček, dosavadní šéf obchodu internetových aktivit Sanomy. Nahradí dlouholetou obchodní ředitelku Karin Vedrovou. Ta společnost opouští ke konci roku.
Jireček stihl na sklonku loňského roku nastoupit jako obchodní ředitel do televize Z1 řízené krizovým manažerem Zdeňkem Šámalem. Dělal tam od začátku prosince 2010, koncem ledna 2011 majitelé televizi zavřeli. V srpnu pak přišel do Sanomy.
Předtím působil v marketingové agentuře Dimar či byl v televizi Nova zodpovědný za prodej internetové reklamy a vedení regionální obchodní sítě.
Poznámka: Autor pracuje pro Sanomu na projektu Krausmagazin.cz.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden