Obchodním ředitelem vydavatelství časopisů Sanoma Media Praha se stal Jan Jireček, dosavadní šéf obchodu internetových aktivit Sanomy. Nahradí dlouholetou obchodní ředitelku Karin Vedrovou. Ta společnost opouští ke konci roku.
Jireček stihl na sklonku loňského roku nastoupit jako obchodní ředitel do televize Z1 řízené krizovým manažerem Zdeňkem Šámalem. Dělal tam od začátku prosince 2010, koncem ledna 2011 majitelé televizi zavřeli. V srpnu pak přišel do Sanomy.
Předtím působil v marketingové agentuře Dimar či byl v televizi Nova zodpovědný za prodej internetové reklamy a vedení regionální obchodní sítě.
Poznámka: Autor pracuje pro Sanomu na projektu Krausmagazin.cz.

Čerstvá data o sociálních sítích
AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Echo, Coolpany i rádio budou na Křížové
SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu

Neformální setkání desítky manažerů