Jan Jireček obchodním ředitelem časopisového vydavatelství Sanoma

Jan Jireček. Foto: Sanoma Media

Jan Jireček. Foto: Sanoma Media

Obchodním ředitelem vydavatelství časopisů Sanoma Media Praha se stal Jan Jireček, dosavadní šéf obchodu internetových aktivit Sanomy. Nahradí dlouholetou obchodní ředitelku Karin Vedrovou. Ta společnost opouští ke konci roku.

Jireček stihl na sklonku loňského roku nastoupit jako obchodní ředitel do televize Z1 řízené krizovým manažerem Zdeňkem Šámalem. Dělal tam od začátku prosince 2010, koncem ledna 2011 majitelé televizi zavřeli. V srpnu pak přišel do Sanomy.

Předtím působil v marketingové agentuře Dimar či byl v televizi Nova zodpovědný za prodej internetové reklamy a vedení regionální obchodní sítě.

Poznámka: Autor pracuje pro Sanomu na projektu Krausmagazin.cz.