Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Jan Jireček, poslední obchodní ředitel Z1, šéfuje online obchodu Sanomy

Jireček doplňuje tým, který od dubna vede Daniel Grunt, někdejší šéf internetu na Nově.

Jan Jireček

Jan Jireček

Časopisové vydavatelství Sanoma Media Praha jmenovalo vedoucího online obchodu. Stal se jím pětatřicetiletý Jan Jireček.

V době, kdy se rozběhl plán vydavatelství tradičních titulů jako Vlasta nebo Květy tuto produkci multimedializovat, doplňuje Jireček online tým, v jehož čele od dubna stojí Daniel Grunt, někdejší šéf internetových aktivit televize Nova.

„Vydavatelství prochází zásadní proměnou v multimediální společnost. Mezi mé cíle tak patří nejen vytvořit a stabilizovat soudržný obchodní tým, ale také prohloubit a rozvíjet vztahy s inzertními zadavateli. A to jak na straně mediálních agentur, tak přímých klientů,“ přiblížil Jan Jireček.

Jireček stihl na sklonku loňského roku nastoupit jako obchodní ředitel do televize Z1 řízené krizovým manažerem Zdeňkem Šámalem. Dělal tam od začátku prosince 2010, koncem ledna 2011 majitelé televizi zavřeli.

Předtím Jireček působil v marketingové agentuře Dimar či byl v televizi Nova zodpovědný za prodej internetové reklamy a vedení regionální obchodní sítě.