Televizní moderátor a herec Jan Kraus podpořil svou tváří dnes začínající veřejnou sbírku Nadačního fondu Emil, v němž zároveň působí jako člen správní rady. Fond bude od 4. do 8. dubna vybírat ve víc než sto městech na to, aby mohl handicapovaným dětem pomáhat zasportovat si.
Agentura Euro RSCG, která kampaň připravila, zobrazila situace, ve kterých „handicapované děti ‚doběhnou‘ Jana Krause, který jinak ‚dobíhá‘ všechny ostatní“.
„Postava Jana Krause dobře koresponduje s konceptem kampaně, kdy nechceme z handicapovaných dětí dělat ‚chudinky‘, ale naopak je chceme prezentovat jako velké bojovníky se svým – ne příliš šťastným – osudem,“ míní tvůrci.
Kampaň se objeví na sociálních médiích a v dopravních prostředcích. Do podpory se zapojí i známé osobnosti jako Martin Dejdar, Štěpánka Hilgertová nebo čerstvý paralympionik roku Jiří Ježek.
Pro Jana Krause to není první vystoupení v reklamě. V minulosti se stal tváří Českého Telecomu, kterému pomáhal s propagací internetového přípojení, či Karlovarských minerálních vod, konkrétně značky Mattoni.