
Jan Lesák
Novým kreativním ředitelem agentury Leo Burnett se stal Jan Lesák. Ve vedení agentury ze skupiny Publicis Groupe doplnil její dosavadní kreativní ředitelku Nikolu Foktovou, která stojí v čele druhého týmu kreativců. Lesák v Leo Burnett na pozici creative director přebírá tým, který dosud vedl Martin Mareš. Mezi klíčové klienty týmu patří Philip Morris International, Makro, Nestlé a Benu. „Chci i nadále udržet kvalitu našich výstupů a do budoucna se zaměřit na větší diverzifikaci portfolia klientů,“ říká ke své nové roli.
Do nového působiště přišel Lesák z agentury Story tlrs, kde zastával rovněž pozici kreativního ředitele a pracoval pro klienty jako Orlen Unipetrol, mBank, Imperial nebo Henkel. Předtím působil devět let v Havasu, kde se jako art director podílel na projektech pro Generali, O2, Citroen, Ringier, Savencia, Národní muzeum či na podlinkové komunikaci značky T-Mobile.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
