Jan Lesák převzal vedení jednoho ze dvou kreativních týmů Leo Burnett

Jan Lesák přebírá pozici po Martinu Marešovi. Doplní kreativní ředitelku Nikolu Foktovou.

Jan Lesák

Jan Lesák

Novým kreativním ředitelem agentury Leo Burnett se stal Jan Lesák. Ve vedení agentury ze skupiny Publicis Groupe doplnil její dosavadní kreativní ředitelku Nikolu Foktovou, která stojí v čele druhého týmu kreativců. Lesák v Leo Burnett na pozici creative director přebírá tým, který dosud vedl Martin Mareš. Mezi klíčové klienty týmu patří Philip Morris International, Makro, Nestlé a Benu. „Chci i nadále udržet kvalitu našich výstupů a do budoucna se zaměřit na větší diverzifikaci portfolia klientů,“ říká ke své nové roli.

Do nového působiště přišel Lesák z agentury Story tlrs, kde zastával rovněž pozici kreativního ředitele a pracoval pro klienty jako Orlen Unipetrol, mBank, Imperial nebo Henkel. Předtím působil devět let v Havasu, kde se jako art director podílel na projektech pro Generali, O2, Citroen, Ringier, Savencia, Národní muzeum či na podlinkové komunikaci značky T-Mobile.