Jan Plajner z WMC Grey přechází řídit marketing české značky Fixed

Českobudějovická firma chce s novým manažerem posílit svou značku v Česku i v cizině.

Jan Plajner

Jan Plajner

Téměř po deseti letech působení odešel z reklamní agentury WMC Grey Jan Plajner. Do ní přišel v roce 2011, postupně zastával pozice od account managera až po business development a šéfa strategického oddělení, mezitím se v roce 2013 začal věnovat vlastní raw food restauraci Secret of Raw. V agentuře pracoval pro značky Kofola, Datart, Škoda Auto, Česká zbrojovka, Semtex nebo Baťa, odcházel s koncem letošního října. Nově bude marketingovým ředitelem české značky příslušenství pro mobilní zařízení Fixed. Té WMC Grey od léta pomáhá s nastavením komunikace a s definicí samotného brandu. 

„Před rokem jsme uskutečnili jednu z historicky nejúspěšnějších veřejných nabídek akcií. S částí získaného kapitálu zahajujeme ve spolupráci s reklamní agenturou WMC Grey naši marketingovou ofenzívu,“ uvedl Daniel Havner, zakladatel společnosti Fixed.zone. „Chci naplnit svoji vizi posilování značky Fixed jak v Česku, tak v zahraničí a podpořit další expanzi společnosti. Jsem zodpovědný za kompletní komunikační mix a všechny marketingové aktivity,“ doplnil Plajner.