
Autorem textu je Ondřej Tyleček
Novým generálním ředitelem kreativní agentury Fairy Tailors je od ledna Ondřej Tyleček, do té doby obchodní ředitel. V čele vystřídal Jana Vašíka, který se přesunul na nově vytvořenou pozici výkonného ředitele. „Po zralé úvaze nastal čas na změnu a čerstvý vítr do plachet,“ uvedl Vašík.
Ten se jako executive director hodlá soustředit na dění uvnitř agentury, finance a právní záležitosti, neboť zůstává jednatelem. Tyleček se jako generální ředitel má věnovat zastupování agentury navenek, k jejím klientům. Mezi ty patřily či patří značky Porsche, Xiaomi, Unilever, Teekanne, De’longhi, Auto Esa, Provident, Vest, Enapo, Högner, také Národní památkový ústav nebo lyžařské středisko St. Anton am Arlberg.

Jan Vašík
Agentura Fairy Tailors vznikla v květnu 2013. Zpočátku se specializovala na social media management a tvorbu obsahu. Počátkem roku 2015 přidala branding, od roku 2017 se pak prezentuje jako kreativní agentura. V roce 2018 získala stříbrnou Effie za kampaň Pátek 13. pro Sazku.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
