Jan Vašík po 10 letech předává řízení Fairy Tailors Ondřeji Tylečkovi

Tyleček byl dosud obchodním ředitelem. Vašík se se nově stal výkonným ředitelem firmy.

Ondřej Tyleček

Autorem textu je Ondřej Tyleček

Novým generálním ředitelem kreativní agentury Fairy Tailors je od ledna Ondřej Tyleček, do té doby obchodní ředitel. V čele vystřídal Jana Vašíka, který se přesunul na nově vytvořenou pozici výkonného ředitele. „Po zralé úvaze nastal čas na změnu a čerstvý vítr do plachet,“ uvedl Vašík.

Ten se jako executive director hodlá soustředit na dění uvnitř agentury, finance a právní záležitosti, neboť zůstává jednatelem. Tyleček se jako generální ředitel má věnovat zastupování agentury navenek, k jejím klientům. Mezi ty patřily či patří značky Porsche, Xiaomi, Unilever, Teekanne, De’longhi, Auto Esa, Provident, Vest, Enapo, Högner, také Národní památkový ústav nebo lyžařské středisko St. Anton am Arlberg.

Jan Vašík

Jan Vašík

Agentura Fairy Tailors vznikla v květnu 2013. Zpočátku se specializovala na social media management a tvorbu obsahu. Počátkem roku 2015 přidala branding, od roku 2017 se pak prezentuje jako kreativní agentura. V roce 2018 získala stříbrnou Effie za kampaň Pátek 13. pro Sazku.