Po deseti letech v marketingu a obchodu Pivovarů Staropramen přešla Jana Dubová do týmu strategických konzultantů agentury Profit Booster, kde chce zúročit své zkušenosti z oblasti rychloobrátkového zboží, mimo jiné u klientů z finanční a energetické sféry.
Dubová vystudovala finance a bankovnictví na pražské VŠE, začínala jako projektový manažer ve výzkumné ahentuře TNS Aisa. V Pivovarech Staropramen byla poslední dva roky marketingovou ředitelkou všech značek podniku (Staropramen, Braník, Ostravar, Stella Artois).
Profit Booster, fungující od roku 2005, má 20 zaměstnanců, loni dosáhla obratu 28 milionů Kč. Top lidmi firmy jsou Petr Pištělák, Jan Kaše, Karel Matějka či Monika Kissová.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli