Pražský Triad má nového kreativního ředitele. Stal se jím Rado Jankovič. V Triadu začínal před 10 lety v bratislavské pobočce a má za sebou různorodé zkušenosti – jeho cesta do čela kreativy vedla přes pozice account manager nebo stratég. Vystřídal Eugena Kordu, který odešel na volnou nohu. Jako kreativní ředitel Jankovič vede tým pro značky Plzeňského Prazdroje, Unileveru nebo Savencie. Triad má kreativní ředitele dva, druhým je Matouš Fridrich, pro klienty Ikea, Asahi či Renault.
„Pro creative directora je to možná trochu netradiční historie, díky ní jsem ale pochopil, jaké cíle a závazky mají brand manažeři na druhé straně stolu. Jako account manager se člověk dostane do kontaktu s každodenní realitou značky, jako stratég zase musí začít přemýšlet daleko víc byznysově, aby dokázal správně pracovat i s dlouhodobými obchodními cíli značky. Z pozice designéra nebo copywritera je daleko těžší všechny tyto souvislosti vnímat,“ míní Jankovič.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
