
Filip Janouch
Tým loni založené strategicko-kreativní agentury Goodkin doplní Filip Janouch. Jeho primární odpovědností bude business development, komunikační strategie agentury a strategie značek klientů Assa Abloy, Easy Software, Albi, Letuška.cz či Institut dokumentárního filmu.
Janouch po pěti letech opustil agenturu Ogilvy, kde působil nejprve jako account manager a poté přestoupil do strategického oddělení, kde dva roky pracoval jako planner. Má za sebou práci na regionálních i lokálních projektech. Dělal pro klienty Tesco, Air Bank, Česká pošta, Českomoravská stavební spořitelna, Dr. Max nebo Trinity Bank a čerstvě se podílel na kampani Sčítání lidu 2021 pro Český statistický úřad.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
