Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin startuje 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

Janské Lázně mají nové logo

Nové prvky symbolizují postavu uzdraveného pacienta, vitalitu a termální prameny.

Státní zařízení Janské Lázně, specializující se na léčbu pohybového aparátu, neurologických a respiračních onemocnění, se od ledna prezentuje novým logem a také novým claimem Zpět do života. Logo vytvořilo studio Michaela Ehrlicha, claim vznikl inhouse. „Modrým odstínem reflektujeme vodní element a horský charakter našich lázní, červená akcentuje lidský rozměr a energii jako symbol proměny,“ uvedl generální ředitel lázní Rudolf Bubla.

Nová značka, jež symbolizuje postavu uzdraveného pacienta, vitalitu a termální prameny, má tři varianty. Zastřešující patří celým lázním s léčebnou dospělých.

Zastřešující logo patří celým lázním s léčebnou dospělých

Zastřešující logo patří celým lázním s léčebnou dospělých

 

Další verze značí dětskou léčebnu Vesna

Další verze značí dětskou léčebnu Vesna

 

Třetí varianta loga patří k divizi wellnessu

Třetí varianta loga patří k divizi wellnessu