Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Janské Lázně mají nové logo

Nové prvky symbolizují postavu uzdraveného pacienta, vitalitu a termální prameny.

Státní zařízení Janské Lázně, specializující se na léčbu pohybového aparátu, neurologických a respiračních onemocnění, se od ledna prezentuje novým logem a také novým claimem Zpět do života. Logo vytvořilo studio Michaela Ehrlicha, claim vznikl inhouse. „Modrým odstínem reflektujeme vodní element a horský charakter našich lázní, červená akcentuje lidský rozměr a energii jako symbol proměny,“ uvedl generální ředitel lázní Rudolf Bubla.

Nová značka, jež symbolizuje postavu uzdraveného pacienta, vitalitu a termální prameny, má tři varianty. Zastřešující patří celým lázním s léčebnou dospělých.

Zastřešující logo patří celým lázním s léčebnou dospělých

Zastřešující logo patří celým lázním s léčebnou dospělých

 

Další verze značí dětskou léčebnu Vesna

Další verze značí dětskou léčebnu Vesna

 

Třetí varianta loga patří k divizi wellnessu

Třetí varianta loga patří k divizi wellnessu