Úvěrová nebankovní společnost Home Credit rebranduje svůj produkt malých krátkodobých půjček, který se doposud jmenoval Japonská půjčka. Od 1. února se tento produkt bude jmenovat Kamali. Home Credit současně změnil agenturu, která bude půjčky pod novým názvem propagovat. Dosavadního partnera Ogilvy & Mather vystřídala agentura Oliver, která už pracuje pro samotnou značku Home Credit. Výměna agentury nicméně za změnou názvu půjček nestála.
„O novém jméně bylo rozhodnuto dávno před rozhodnutím o změně agentury. Teprve na základě návrhu kreativního konceptu jsme se rozhodli pro změnu týmu, což dává smysl i strategicky z hlediska celé skupiny Home Credit. Nové logo tak vytvořila ještě Ogilvy & Mather, vizuální styl a aktuální televizní i netelevizní komunikaci Kamali ale řešíme už s Oliverem. Ostatní partneři a dodavatelé, stejně jako komunikační kanály, zůstávají beze změny, případně jejich změny nesouvisejí s Kamali (například mediální agenturou je nově Médea),“ uvedla pro Médiář mluvčí Home Creditu Zuzana Bienvenu.
Na změnu názvu tak naváže zcela nová kreativa a komunikace. „Přišel čas připravit Japonskou půjčku na případnou expanzi do dalších zemí. Název Kamali je univerzální a snadno použitelný i mezinárodně. Navíc se píše a vyslovuje naprosto stejně, nehrozí tedy nechtěné záměny či zkomoleniny,“ tvrdí Jan Machaň, vedoucí sekce speciálních projektů společnosti Home Credit.
Spolu se změnou jména představuje Kamali i několik marketingových „taháků“, jimiž mají být odklady splátek v tíživých životních situacích a rozklad splátky do více měsíců. Firma navíc zavádí k produktu novou doplňkovou službu Bezpečná splátka, která umožňuje „v kritických situacích“ odložit splátku o 30 dní, což lze provést za celou dobu splácení dvakrát. Službu je ale nutné si sjednat už při uzavírání smlouvy o půjčce za jednorázový poplatek 199 Kč.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
