Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Jarní kampaně ČSOB v novém vizuálním stylu

Obě kampaně připravila agentura Kaspen/Jung von Matt.

V polovině února ČSOB spouští dvě nové kampaně zaměřené na Půjčku na lepší bydlení a Kreditní karty. Pro komunikaci těchto kampaní ČSOB využije nový vizuální styl. Kampaně poběží od 15. února do konce března a budou doprovázeny spoty v TV a rádiích, inzercí v tisku, na internetu, outdooru a v neposlední řadě plakáty a letáky na pobočkách banky. Obě kampaně připravila agentura Kaspen/Jung von Matt.

„Novinkou kampaně bude její vizuální styl. Prezentace bude zaměřená především na reálné příběhy ze životů našich klientů. Cílem je, aby každý bod komunikace vytvářel dynamickou, moderní a autentickou značku. Přitom by měl působit čistě a ve svém vyjádření vyvolávat pocit lehkosti a jednoduchosti,“ představuje nový vizuál Tomáš Brych, ředitel Marketingové komunikace ČSOB.

Cílem kampaně na Půjčku na lepší bydlení je klienty seznámit s jednoduchostí a rychlostí, s jakou díky ní mohou získat potřebné peníze. Tváří kampaně je akrobatický letec Martin Šonka, který se mimo jiné objeví i v televizním spotu. Komunikace bude probíhat přes tradiční mediální kanály (TV, rádio, tisk, internet a outdoor). Součástí bude i podpora na pobočkách ve formě letáků a plakátů.

Cestování bude hlavním motivem kampaně na Kreditní karty. Kampaň zdůrazní hlavní přednosti používání karty, jako je rychlost získání peněz, odklad platby až o 55 dní nebo prodloužená záruka u zboží zaplaceného kartou. Kampaň bude podpořena akční nabídkou, při které mají noví držitelé karet možnost získat poukaz na služby Student Agency v hodnotě 500 Kč. Mediální mix kampaně využije inzercí v časopisech, na internetu a na pobočkách.

ČSOB: Kreditní karty

ČSOB: Půjčka na bydlení