Hokejová legenda Jaromír Jágr přistupuje na spolupráce s dalšími značkami. Nově Jágr navázal spolupráci s Trinity Bank Radomíra Lapčíka. Banka založila nový fond kvalifikovaných investorů nazvaný TBGF, prvním investorem je přitom Lapčík, Jágr byl představen jako čestný investor. Fond investuje do bankovních instrumentů, prémiových nemovitostí a dluhopisů, zejména státních.
„Mnoho let dávám Jardu za vzor svým kolegům a celému týmu. Na hodně firemních setkáních jsem rozdával jeho rozhovory, podtrhané, označené, aby si kolegové zapamatovali důležité myšlenky a nechali se inspirovat. Jeho píle, vytrvalost, disciplína, nadšení i víra jsou inspirativní pro každého. Jaromír Jágr je žijící světová legenda pro naše hodnoty, a právě soulad hodnot mě podnítil k nabídce spolupráce,“ uvedl Radomír Lapčík. „Věřím, že naše mise promítající se do vzájemné spolupráce bude přínosná pro Jaromíra Jágra i jeho hokejový klub. Pro nás bude ctí i stvrzením naší mise příležitost podílet se na jeho dalších úspěších. Chceme chránit jeho úspěch, stejně jako chráníme úspěch všech našich klientů,“ připomněl vizi své banky.
Už začátkem července se Jaromír Jágr spojil také s jihokorejskou automobilovou značkou Kia. Ta se stala jeho oficiálním partnerem a dodavatelem vozů pro Jágrův hokejový klub Rytíři Kladno. Ti tak budou mít k dispozici až 10 vozů značky Kia na sezónu, a to v nejvyšší výbavě. Jágr tak může pro své potřeby využívat model Kia Stinger GT 3,3 V6 T-GDI s pohonem všech kol a kombinovat ho s elektrickým modelem Kia e-Niro. Na partnerství s Rytíři Kladno se podílí importér Kia Motors Czech a kladenský dealer MKD Kladno. Spolupráce má trvat několik let a dealer Kia tak chce kladenským Rytířům pomoci v návratu do české nejvyšší soutěže.
Jaromír Jágr letos na českém trhu spolupracoval také s německým e-shopem Zalando. Už loni se Jágr stal tváří sponzora českého hokeje, kterým bude nejmíň tři sezóny německý maloobchodní řetězec Kaufland. Kromě toho, že sponzoruje hokejový národní tým, ženskou hokejovou reprezentaci, nejvyšší tuzemskou hokejovou soutěž či mládežnické projekty, se Kaufland teď stal generálním partnerem para hokeje v Česku, což Jágr podpořil svou přítomností. Letos byl Jaromír Jágr vidět mimo jiné v souvislosti s propagací tuzemských destinací od státní agentury CzechTourism, loni třeba v kampani čínských mobilů Huawei.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
