Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Jaromír Soukup vydává knihu Takový jsem já

Publikace, jež obsahuje „veškeré zásadní postoje Jaromíra Soukupa“, se prodává za 229 Kč.

Takový jsem já

Anotace knihy říká: „Není napravo, nalevo, ani populisticky uprostřed. Jde vlastní cestou. Takový je Jaromír Soukup. Byznysmen, mediální vlastník, moderátor. Statisíce lidí mu denně naslouchá z televize. Své názory podává jasně a stručně. A dostávají se také k uším nejvýznamnějších tuzemských politiků a dalších osobností veřejného života. Přečtěte si názory Jaromíra Soukupa na nejdůležitější společenská témata současnosti. Bez cenzury, bez příkras. A mějte jasno.“

Vydavatelství Empresa Media vydává knihu komentářů a úvah Jaromíra Soukupa, svého vlastníka. Obsahuje 170 stran názorů na rozličná témata, která v současnosti rezonují v české společnosti, v kapitolách věnovaných politice, právu, ekonomice, svobodě či koronaviru. „Zaznamenány jsou veškeré zásadní postoje Jaromíra Soukupa, včetně jeho posledních příspěvků k diskuzi ohledně boje proti novému koronaviru SARS-CoV-2 a onemocnění covid-19,“ uvádí Empresa. Doporučená maloobchodní cena knihy je 229 Kč. Prodává se v e-shopu Jaromíra Soukupa, časopisu Týden a k dispozici má být rovněž v kamenných knihkupectvích.

„V knize čerpám ze svých zkušeností vystudovaného právníka a aktivního byznysmena, který vždy usiloval o to, stát na vlastních nohách, ale zároveň nebýt apatický vůči vnějšímu světu,“ prohlašuje Soukup. „Věřím, že kniha čtenáře dokáže přimět k tomu, aby nad zásadními tématy skutečně přemýšleli. Ať se mnou klidně nesouhlasí. Hlavně ale, ať přemýšlí. Protože přesně to je klíčovým předpokladem k tomu, aby občané nebyli jen prostým příjemcem nařízení shůry.“