Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Jaroslav Krupka křtil se Čtvrtníčkem svou poutavou knihu Česká reklama

Čerstvé dílo dlouholetého redaktora textů z oboru doporučuju.

Jaroslav Krupka, právem hrdý na své čerstvě vydané dílo. Foto: Jakub Novák

Jaroslav Krupka, právem hrdý na své čerstvě vydané dílo. Foto: Jakub Novák

Kmotrem knihy byl Petr Čtvrtníček, byl ten večer pod čepicí. Foto: Jakub Novák

Kmotr knihy Petr Čtvrtníček byl ten večer pod čepicí. Foto: Jakub Novák

Jaroslav Krupka, můj blízký kolega z Lidových novin v druhé polovině minulé dekády, předtím dlouholetý redaktor Strategie a nyní Marketing & Media, pokřtil ve středu večer v pražské galerii Langhans svou knihu Česká reklama. Od pana Vajíčka po falešné soby.

Kromě Petra Čtvrtníčka, který knihu křtil, přišli třeba Jiří Mikeš, Eda Kauba, Martin Jaroš či bývalí šéfredaktoři Strategie Jan Kučmáš a Vladimír Bystrov.

Krupkova kniha, soustřeďující se na prvních dvacet let svobodné reklamní branže v Česku, podává plastický obrázek zejména o začátcích oboru: čtení o tom, jak se na tuzemském trhu formovaly první reklamní a mediální agentury, to průběžně kořeněné jejich historkami, je zvlášť pro nás mladší opravdu strhující. Velmi pobaví i dobové fotografie.