Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

JCDecaux získá od M.I.P. Advertising reklamní plochy na pražském letišti

Společnost JCDecaux, která patří mezi největší hráče na tuzemském trhu venkovní reklamy, převezme od firmy M.I.P. Advertising provozování interiérové reklamy na letišti v Praze-Ruzyni. Transakce bude zahájena v září a její hodnotu společnosti nezveřejnily. ČTK to dnes oznámila společnost JCDecaux.

Agentura M.I.P. Advertising se podle zveřejněného oznámení rozhodla ukončit činnost v oblasti provozování reklamních ploch na ruzyňském letišti a oslovila firmu JCDecaux, která je největším provozovatele letištních reklam na světě.

„Celosvětově působíme v této oblasti na 175 letištích. Rádi bychom zavedli nový moderní model reklamy, který počítá s větším využitím elektronických médií umožňujících dynamickou prezentaci,“ sdělil ČTK generální ředitel JCDecaux Pavel Slabý.

Společnost M.I.P. Advertising nyní zajišťuje vnitřní nástěnné reklamní plochy v obou terminálech pražského letiště a reklamu na dopravníkových pásech v celních příletových halách. JCDecaux začne tyto reklamní plochy provozovat od 1. září. Do konce letošního roku bude na letišti fungovat i společnost M.I.P. Advertising, aby mohla dostát svým smluvním závazkům.

Česká firma JCDecaux patří do stejnojmenné francouzské skupiny, která působí v 56 zemích světa a reklamní plochy provozuje v 3600 městech s více než 10 tisíci obyvateli. Skupina zaměstnává zhruba 10 tisíc lidí.