Investiční společnost Jet Investment miliardáře Igora Faita, která se specializuje na vyhledávání investičních příležitostí do středně velkých společností z oblasti výrobního průmyslu, získala u příležitosti oslav svého 20. výročí novou vizuální identitu. Její součástí je také nové logo, které vytvořilo pražské grafické Studio Marvil.
„Nové logo vychází z písmena J a symbolizuje cestu vzhůru, tedy finanční růst. Současně odkazuje na oblast, do které investujeme, tedy na průmyslové podniky,“ tvrdí Fait.
Podle kreativního ředitele Studia Marvil Pavla Zelenky tvoří základ vizuálního stylu výrazný jednoduchý zapamatovatelný symbol v modrém provedení doprovázený minimalistickou šedostříbrnou typografií. „Chtěli jsme původní logotyp nahradit výraznějším logem, který by lépe vystihovalo podstatu našeho byznysu a odpovídalo současným trendům,“ doplňuje Fait.
V rámci nové vizuální identity se navíc Jet Investment vrací k původnímu názvu, pod nímž existoval do roku 2015 - tehdy se po transformaci do fondové podoby prostřednictvím investiční společnosti a fondu Jet I přejmenoval na Jet Investment Management. „Vedly nás k tomu tehdy spíš technické důvody, předchozí název byl obsazen historicky vzniklou společností. Nyní se název uvolnil, a tak jej logicky chceme použít pro vrcholný subjekt skupiny - licencovanou investiční společnost,” prohlašuje projektový ředitel Jet Investment Oldřich Šoba.
Studio Marvil spoluvlastní Hana Gelnarová, Jiří Michek, Václav Sinevič a Pavel Zelenka, kteří mají shodně po 23,75 %, zbylých pět procent drží Radek Typovský.