
René Jež v Cannes. Foto: Lionhearted
Firmu Forum Media, která je pořadatelem stejnojmenné výroční konference a vydavatelem týdeníku Marketing & Media, nově z pozice ředitele vede René Jež. Forum Media a Ježova firma Lionhearted se dohodly na strategické spolupráci a personální unii. V praxi tak budou všechny své značky a produkty řídit společně z jednoho místa. Projekt vede právě Jež.
Spojení má časopisu Marketing & Media a jeho konferencím otevřít přístup k exkluzivním zdrojům informací a k rejstříku řečníků ze zahraničí. Pro Lionhearted naopak Forum Media skýtá stabilní zázemí pro pořádání oborových akcí a komunikační kanály mířící na žádoucí cílové skupiny.
Forum Media patří společnosti B&R Holding, která zastřešuje komunikační firmy v čele s PR agenturou Bison & Rose. Majiteli B&R Holding jsou Vladimír Bystrov a Roman Šmíd. Lionhearted na českém trhu reprezentuje mezinárodní festival Lions pořádaný každoročně ve francouzském Cannes, organizuje výroční konferenci Cannes in Prague a hlavně tréninkový program a soutěž mladých kreativců Young Lions. Za to Ježovi český Art Directors Club udělil v roce 2018 ocenění Zlatý ohníček za přínos rozvoji oboru.
René Jež má 26 let manažerských a podnikatelských zkušeností v oboru ze společností Regie Radio Music, IP Praha, Mediatel, iMi Partners či Flemedia. Pracoval na straně médií i zadavatele a stál tu u počátků rozvoje oboru mediálního auditu a poradenství.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
