Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Jezdecká federace najala Šveňkovou a Médeu PR

Novou mluvčí České jezdecké federace je Markéta Šveňková, novou agenturou Médea PR.

Markéta Šveňková

Markéta Šveňková

Novou tiskovou mluvčí České jezdecké federace se stala Markéta Šveňková. Výběrové řízení na komunikační agenturu federace vyhrála v lednu agentura Médea Public Relations.

Šveňková dřív působila jako PR konzultantka v prostředí telekomunikačních firem Eurotel, GTS Novera nebo České Radiokomunikace. Jako tisková mluvčí zastupovala Contactel. Je také licencovanou cvičitelkou jezdectví, působí jako rozhodčí na mezinárodní úrovni a v České jezdecké federaci je členkou Skokové komise.

Médea PR, která patří do skupiny Médea Group, bude pro federaci dlouhodobě zajišťovat její mediální prezentaci prostřednictvím každodenní komunikace s novináři.

Prezidentka České jezdecké federace Olga Plachá si od nových akvizic slibuje, že se o jezdeckém sportu dozví širší veřejnost. „Věřím, že díky spojení tiskové mluvčí a PR agentury se o jezdecký sport začnou zajímat lidé, kteří o něm doposud nevěděli nebo o něm měli jen matné povědomí,“ uvedla Plachá.

Česká jezdecká federace sdružuje k letošnímu roku přes 19.000 členů a pořádá závody v sedmi základních disciplínách: skoky, drezura, všestrannost, spřežení, voltiž, reining, vytrvalost a parajezdectví, přičemž první tři jsou disciplínami olympijskými.