Novou tiskovou mluvčí České jezdecké federace se stala Markéta Šveňková. Výběrové řízení na komunikační agenturu federace vyhrála v lednu agentura Médea Public Relations.
Šveňková dřív působila jako PR konzultantka v prostředí telekomunikačních firem Eurotel, GTS Novera nebo České Radiokomunikace. Jako tisková mluvčí zastupovala Contactel. Je také licencovanou cvičitelkou jezdectví, působí jako rozhodčí na mezinárodní úrovni a v České jezdecké federaci je členkou Skokové komise.
Médea PR, která patří do skupiny Médea Group, bude pro federaci dlouhodobě zajišťovat její mediální prezentaci prostřednictvím každodenní komunikace s novináři.
Prezidentka České jezdecké federace Olga Plachá si od nových akvizic slibuje, že se o jezdeckém sportu dozví širší veřejnost. „Věřím, že díky spojení tiskové mluvčí a PR agentury se o jezdecký sport začnou zajímat lidé, kteří o něm doposud nevěděli nebo o něm měli jen matné povědomí,“ uvedla Plachá.
Česká jezdecká federace sdružuje k letošnímu roku přes 19.000 členů a pořádá závody v sedmi základních disciplínách: skoky, drezura, všestrannost, spřežení, voltiž, reining, vytrvalost a parajezdectví, přičemž první tři jsou disciplínami olympijskými.