Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Jihlavanka si pro digitál vybrala Triad

Jde o první velký vstup tradiční značky kávy do online prostředí.

Tradiční česká značka kávy Jihlavanka, která nedávno představila produkt Jihlavanka Espresso, se pouští do digitálního marketingu. Jako partnera pro obsahovou kampaň, přípravu nového webu a správu kanálů na YouTube a Facebooku si vybrala agenturu Triad Advertising. Brand manažerkou značky Jihlavanka & Davidoff Café je Lenka Šíšová.

Agentura přišla s konceptem Šálek nápadů, navazující na televizní spot. Ten ukazuje ševce tetujícího nejrůznější obrazce na boty, v digitálním prostředí se pak radí, jak z domácích věcí udělat nevšední - třeba svítidlo ze struhadla či podšálek ze špuntů od vína. Druhým cílem bylo navést zákazníky, aby si udělali doma vlastní malou kavárnu.