Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Jihomoravské sdružení najalo na čtyři roky Grey

Jihomoravské inovační centrum uzavřelo čtyřletou smlouvu s WMC Grey za 46 milionů Kč.

Jihomoravské inovační centrum si v tendru šesti agentur zvolilo pražskou agenturu WMC Grey coby nového komunikačního partnera pro příští čtyři roky. K podpisu smlouvy došlo 17. ledna 2017 v Praze, plánovaný rozpočet čtyřletých reklamních aktivit činí až 46 milionů Kč. Úkolem agentury bude vytvářet komunikační řešení, která budou sloužit k mezinárodní prezentaci celého jihomoravského regionu, a současně zvýšit povědomí o Jihomoravském kraji jako „významném hráči v oblasti znalostní ekonomiky“. Plánovaná kampaň získala název Velvet Innovation.

Centrum zvolilo WMC Grey v otevřeném zadávacím řízení podle zákona o veřejných zakázkách a s přihlédnutím k metodice zadávání veřejných zakázek, doporučované Asociací komunikačních agentur. Hodnotícími kritérii byla s větší váhou kreativita a strategičnost předložených návrhů pro řešení „hnutí Velvet innovation“, s menší váhou pak cenová nabídka komunikačních služeb. 

Úkolem vítězné agentury bude navrhovat a spoluvytvářet marketingové, komunikační a mediální strategie projektu v Česku i v zahraničí, tvořit grafické i fotografické materiály a reklamní spoty, spolupracovat na digitální marketingové strategii a vytvářet materiály pro komunikaci v online prostředí. Prvním zadáním je vytvořit základní kreativní koncept, a následně pak materiály určené klíčovým aktérům v oblasti znalostní ekonomiky v Jihomoravském kraji.

Jihomoravské inovační centrum společně vytvořily Jihomoravský kraj, Statutární město Brno a brněnské vysoké školy.