Komunikační společnost Ewing Group završila dvouleté období transformace, jejíž součástí bylo loňské pohlcení digitální agentury Manage Social starší sestrou Ewing Public Relations a zároveň nynější změna vlastnické struktury a také vedení agentury. Dlouholetý spolumajitel a člen vedení agentury Ewing PR a spoluzakladatel komunikační skupiny Ewing Group Jiří Hrabovský se v 65 letech rozhodl snížit svou pracovní zátěž a odpovědnost za provoz firmy a svůj majetkový podíl v Ewing Group prodal svému synovi Jakubovi. Dosavadní model vlastnické struktury zůstává zachován, skupinu nyní rovným dílem ovládají právě Jakub Hrabovský a Pavlína Rieselová, která vlastní 50 % akcií od samotného založení Ewing Group.
„Není to žádný ostrý řez ani náhlé rozhodnutí, připravovali jsme tento krok déle než pět let. Teď přišla pravá chvíle. Po dvaceti letech plného nasazení cítím potřebu zvolnit tempo a víc se věnovat lidem a věcem, na které jsem doposud neměl dost času. Není to ovšem odchod do důchodu ani exit v absolutním slova smyslu,“ uvedl Jiří Hrabovský, který po letní přestávce slibuje být kolegům i klientům dál k dispozici jako poradce a „získávat pro Ewing nové zakázky“. Jiří Hrabovský ve čtvrtek 6. června odstoupil z funkce místopředsedy představenstva Ewing Group a byl zvolen za člena dozorčí rady skupiny. Představenstvo doplní dlouholetá finanční ředitelka Ewingu Silvie Kurýlová.
„Přebrali jsme s Jiřím společnost před dvaceti lety a bylo nás sotva osm. Dnes máme téměř 70 zaměstnanců, obrat 120 milionů Kč. Podařilo se nám vybudovat Ewing jako prémiovou značku, která poskytuje krizové, reputační a strategické poradenství, primárně v oblastech, které jsou páteří české ekonomiky. Investovali jsme také nemalé prostředky do divize public affairs a politického marketingu. Naše výsledky patří mezi top tři v celé zemi,“ prohlásila Pavlína Rieselová.
Akciová společnost Ewing Group vlastní 90 % agentury Ewing Public Relations (10 % drží Ondřej Kubala), dále 51 % kreativní agentury BeefBrothers (49 % vlastní Ondřej Drábek), dále 100 % technologické platformy pro řízení komunikace na sociálních sítích Jollor a 100 % vydavatelství firemních publikací Luova Publishing.