
Jiří Udatný. Foto: Seznam.cz
Od 1. února působí v Seznamu Jiří Udatný, jako zástupce ředitele divize identity a uživatelského profilu se bude věnovat primárně oblasti znalosti uživatelů, která patří mezi klíčové pro udržení Seznamu jako internetového lídra tuzemského reklamního trhu. „Souviset s tím bude i práce na tvorbě datové a personalizační strategie, byznysové vedení vybraných projektů nebo rozvoj využití uživatelských dat pro lepší cílení reklamy,“ uvádí ředitel divize Dominik Kosorín. „Pro budoucnost Seznamu je strategicky důležité vytvořit si detailní znalost našich uživatelů a doručovat jim co nejlepší uživatelský zážitek při využívání našich služeb. Jedině tak budeme schopni nabízet ty nejlepší digitální produkty a úspěšně konkurovat globálním platformám,“ předeslal.
Udatný přichází z tuzemské pobočky sítě mediálních agentur GroupM, kde strávil přes 20 let. Většinu kariéry pracoval v agentuře Mindshare, posledních šest let pak přímo v GroupM, kterou opouští z pozice chief analytics officer. Vedl tým 25 odborníků, s nimiž vytvářel a realizoval strategii skupiny v oblasti dat, analytiky a business intelligence.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
