Agenturní skupina Katz83 Tomáše Jirsy přibrala v posledních měsících tři nové manažerky a pokračuje v přeměně své struktury. Pozici account director skupiny bude nově zastávat Alžběta Běličová, projektové řízení skupiny dostala na starost Ivana Gerik a tým pro sociální sítě povede Tereza Kovandová. Nové trio se má starat o optimalizaci všech nabízených služeb a vedení komplexnějších projektů. V agentuře také vzniklo samostatné oddělení starající se o sociální sítě klientů.
„Končí hezké a hektické období experimentálního brandu a vstupujeme do nové éry,“ prohlásil Tomáš Jirsa. „Do budoucna se budeme soustředit na vytváření pevného systému a prostředí, které nám umožní růst v různých oblastech, začleňovat do našeho networku nové talenty a týmy a také plně využívat technologické inovace na komunikačním i mediálním trhu pro naše klienty.“
Běličová v oblasti komunikace působí přes 10 let a přichází z agentury Epic PR, kde zaštitovala komunikační strategie a vedení týmů pro klienty zejména z oblasti financí, práva, poradenství, průmyslu či zdravotnictví, například Boston Consulting Group, BDO, Randstad, Saint-Gobain či Synlab. „Mým hlavním úkolem je zajistit propojení jednotlivých týmů orientovaných na služby v oblasti public relations, public affairs, sociálních sítí a tvorby obsahu, abychom pro naše klienty dokázali pod jednou střechou navrhnout a realizovat i velmi komplexní kampaně,“ uvádí.
Gerik své předchozí zkušenosti získávala například v agentuře Real Pictures nebo při řízení mezinárodního uměleckého festivalu Parallels v rámci předsednictví České republiky v Radě EU. „Vhled do audiovize, produkce velkých realizací ve veřejném prostoru nebo zkušenosti z koordinace eventů mi pomáhají při práci na širokém spektru našich klientů,“ podotkla.
Kovandová dřív působila v agentuře VMLY&R a předtím ve Footshopu. Patří mezi loňské vítěze soutěže mladých kreativců Young Lions. „Sociální sítě byly v Katz83 vždy důležitou součástí komunikace, ale s rostoucí poptávkou rostla i potřeba sjednotit všechny projekty pod jednou střechou. Proto vznikl tým, který se specializuje pouze na sociální média,“ vysvětluje snahu o snadnější vytváření obsahu a jeho efektivnější distribuci.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
