Jitka Beranová z Burdy přechází do vedení obchodu Vltava Labe Media

Beranová střídá Zuzanu Tylčerovou, pro ni vzniká post ředitelky vztahů s klíčovými klienty.

Jitka Beranová

Jitka Beranová

Mediální dům Vltava Labe Media provede k 1. květnu změnu ve vedení centrálního a agenturního obchodu. Z pozice ředitelky jej povede Jitka Beranová, která přichází z vydavatelství Burda International, kde působila jako head of online sales, obchodní týmy řídila i předtím v Czech News Center a v Economii.

Beranová vystřídá dosavadní ředitelku Zuzanu Tylčerovou. Ta se přesune na nově zřízenou pozici ředitelky pro vztahy s klíčovými klienty. V rámci ní se bude věnovat crossmediálním obchodním projektům.

Zuzana Tylčerová

Zuzana Tylčerová

„VLM se daří v posledních letech výrazně posilovat svoji pozici v online prostředí. Naše strategie je multimediální a počítá s dalším dvouciferným růstem onlinu i v následujících letech. V další fázi rozvoje skupiny se proto chceme zaměřit na naši obchodní nabídku a uspokojit tak zvyšující se poptávku našich klientů po multimediálních projektech,“ uvedl ke změně Vít Nantl, generální ředitel a předseda představenstva Vltava Labe Media.

Vedení jednotlivých obchodních oddělení, která budou nově spadat pod Beranovou, zůstává beze změny. Printový obchod dál řídí Blahoslav Fořt, digitální obchod Štefan Novosad. Nemění se ani úzká spolupráce s ředitelem regionálního obchodu Františkem Olbertem.