
Nová Škoda Enyaq iV
„Ahoj všichni! Já jsem Alex a v tomhle videu vám povím všechno, co potřebujete vědět o novém modelu Enyaq iV. Zapněte stopky!“ ozve se z obrazovky. Vzápětí začne britský novinář Alex Kersten, který vede videosekci populárního webu pro automobilové nadšence Car Throttle, představovat pastelově modré SUV. Na review prvního zcela elektrického modelu z dílny Škoda Auto má pouhou minutu – a tak není prostor na zbytečnosti.
Půl minuty a vše, co potřebujete vědět o nové Škodě Enyaq iV
I takhle vypadá jeden z nových recenzních formátů, které pro automobilku vytvořila agentura C3 Prague. Součástí balíku obsahu k novému Enyaqu jsou ale i delší kousky. Třeba třicetiminutové review, ve kterém Kersten popisuje vůz do posledního detailu, nebo rozhovory s exteriérovými a interiérovými designéry. „Jako motoristický novinář a moderátor pracuji už přes deset let. Než se pustím do práce, vždy procházím různé zdroje, abych si o problematice udělal komplexní obrázek, pustím si klidně hned několik videí. Kombinace krátkých a delších videoformátů mi přijde nesmírně užitečná pro tradiční novináře i bloggery. Skvěle odpovídá tomu, jak dnes konzumujeme obsah a hledáme podklady,“ popisuje Alex Kersten. „Škodovkám navíc fakt fandím! Takže když jsem dostal příležitost představit model, který je pro firmu historickým milníkem, nemohl jsem odmítnout.“
Součástí reviews je nejen třicetivteřinová, ale i téměř půlhodinová recenze nového modelu Enayq iV
Jízda napříč trhy i uživateli
Digitální balík recenzí pro Enyaq iV zahrnuje přes sto různých digitálních formátů, od výše zmíněných videí přes články až po příspěvky na sociální sítě. Distribuovat se budou napříč trhy. „Takové množství snadno lokalizovatelných assetů nám dává možnost zachytit uživatele v rámci různých fází customer journey napříč všemi trhy a napojit nový obsah na již probíhající kampaně. Materiály navíc využijí i novináři, kteří se kvůli pandemii hůře dostávají k informacím a testovacím jízdám,“ popisuje Bernard Šimon, stratég C3 Prague.
„Obsah šíříme nejen přes komunikační kanály Škoda Auto, ale využíváme rovněž profil a autoritu Alexe Kerstena. Maximalizujeme tak zásah v dané cílové skupině, což se následně projeví zvýšením viditelnosti hero obsahu ve vyhledávačích, od YouTube až po Google. A protože jsou recenze cenným zdrojem informací také pro další novináře, zvyšujeme pravděpodobnost, že budou média zpětně odkazovat na platformy Škoda Auto, zejména magazín Storyboard. Díky takto vystavěné komunikaci a ekosystému tedy můžeme doručit relevantní obsah novinářům i ‚řadovým‘ uživatelům – ať už informace k novému modelu aktivně hledají, nebo jim ho ukážeme vůbec poprvé,“ doplňuje Daniel Libertin, data a performance manager agentury.

Product reviews s Alexem Kerstenem
Tereza in Octavia iV, Kopernikk a hvězdný Superb iV
Nových recenzích formátů se dočkaly také hybridní modely Superb iV a Octavia iV. V tomto případě C3 Prague navázala spolupráci s influencery. Za volant tentokrát usedla bloggerka Tereza Salte alias Tereza in Oslo a fotograf Jan Řeháček, který tvoří pod pseudonymem Kopernikk. I zde byl obsah dodatečně aktivován skrze kanály influencerů, aby značka mohla oslovit také nové cílové skupiny.
Fotograf Jan Řeháček vzal nový Superb iV do přírody
Jak sedne nová Octavia iV k rodinnému životu? Odpověď nabízí Tereza in Oslo
„Zatímco Alex Kersten se na vůz dívá optikou zkušeného novináře a odborníka a přináší obrovskou informační hodnotu, Tereza a Jan automobily zasazují do kontextu dennodenního života, od rodinných výletů až po dobrodružné focení v přírodě. Ukazují, co všechno pro vás může auto udělat. A my zase dokazujeme, jak smysluplně nastavené spolupráce dokážou zvýšit povědomí o značce a nabídnout užitečný obsah,“ uzavírá Pavel Trnka, hlavní stratég C3 Prague.

Superb iV a Octavia iV na vlastní kůži
Text je placenou propagací agentury C3 Prague

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
