Moravské zájmové sdružení JIC, které společně vytvořily Jihomoravský kraj, Statutární město Brno a brněnské vysoké školy, vypsalo veřejnou zakázku na tříletou marketingovou kampaň, která by podpořila příchod domácích i zahraničních talentů a investorů do Jihomoravského kraje. Předpokládaný objem spolupráce se pohybuje v řádu desítek milionů korun. Rámcová smlouva by měla být uzavřena s jedním dodavatelem. Médiáři to potvrdila mluvčí JIC Martina Pelcová.
Zakázka zahrnuje tvorbu komunikačních a kreativních strategií i jejich realizaci v rámci tříleté integrované marketingové komunikace. „Hlavní potřebou zadavatele je zvýšení povědomí o Jihomoravském kraji jako atraktivním prostoru znalostní ekonomiky v Česku i v zahraničí a zvýšení počtu přicházejících talentů a investorů,“ píše se v zadání veřejné zakázky.
Financování zakázky bude podle Pelcové vícezdrojové a budou se na něm podílet jak prostředky z veřejné správy (od Jihomoravského kraje, od Statutárního města Brno), tak soukromé prostředky od významných firem z regionu a prostředky ze strukturálních fondů Evropské unie. Výše rozpočtu i poměr financování zmíněnými stranami se podle mluvčí ještě schvalují.
Členy sdružení JIC jsou Jihomoravský kraj, Statutární město Brno, Vysoké učení technické v Brně, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita Brno, Masarykova Univerzita v Brně a Veterinární a farmaceutická univerzita Brno. Sdružení vzniklo kvůli správě brněnských podnikatelských inkubátorů a kvůli podpoře a vyhledávání nových podnikatelských aktivit v jihomoravském regionu.