Jonák přechází z Coca-Coly do T-Mobilu

Petr Jonák

Petr Jonák

Na nově zřízenou pozici ředitele pro korporátní a vnější záležitosti telekomunikačního operátora T-Mobile byl jmenován Petr Jonák. Nastoupí k 1. červenci. Přichází z Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko, kde od roku 2016 pracoval jako ředitel pro veřejné záležitosti, firemní komunikaci a udržitelnost. V nové funkci bude přímo podřízen Jurajovi Bónovi, výkonnému řediteli T-Mobile Czech Republic. Má úzce spolupracovat s vedením společnosti a dalšími strategickými orgány a útvary.

Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze Jonák nejdřív pět let strávil v médiích v ekonomickém zpravodajství ČTK, později jako korespondent agentury v Bruselu a nakonec jako redaktor Hospodářských novin. Od roku 2006 do roku 2009 se věnoval vládním záležitostem a CSR v automobilce Škoda. Následně strávil sedm let v investiční skupině BXR Zdeňka Bakaly a dalších, kde byl vedl public relations a firemní komunikaci skupiny a byl také členem top managementu společností, do nichž skupina investovala (AWT, NWR).

Od roku 2015 je Jonák členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR, kde je v současnosti zodpovědný za vnitřní trh EU, ochranu zákazníka a udržitelnost. Je také členem Národní ekonomické rady vlády (NERV) a Akademického výboru Compliance Academy. Spolupodílel se na založení středoevropské pobočky Aspen Institutu, kde byl také členem dozorčí rady.