
Petr Jonák
Na nově zřízenou pozici ředitele pro korporátní a vnější záležitosti telekomunikačního operátora T-Mobile byl jmenován Petr Jonák. Nastoupí k 1. červenci. Přichází z Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko, kde od roku 2016 pracoval jako ředitel pro veřejné záležitosti, firemní komunikaci a udržitelnost. V nové funkci bude přímo podřízen Jurajovi Bónovi, výkonnému řediteli T-Mobile Czech Republic. Má úzce spolupracovat s vedením společnosti a dalšími strategickými orgány a útvary.
Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze Jonák nejdřív pět let strávil v médiích v ekonomickém zpravodajství ČTK, později jako korespondent agentury v Bruselu a nakonec jako redaktor Hospodářských novin. Od roku 2006 do roku 2009 se věnoval vládním záležitostem a CSR v automobilce Škoda. Následně strávil sedm let v investiční skupině BXR Zdeňka Bakaly a dalších, kde byl vedl public relations a firemní komunikaci skupiny a byl také členem top managementu společností, do nichž skupina investovala (AWT, NWR).
Od roku 2015 je Jonák členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR, kde je v současnosti zodpovědný za vnitřní trh EU, ochranu zákazníka a udržitelnost. Je také členem Národní ekonomické rady vlády (NERV) a Akademického výboru Compliance Academy. Spolupodílel se na založení středoevropské pobočky Aspen Institutu, kde byl také členem dozorčí rady.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
