Influencer a idea maker Jonáš Čumrik začal pracovat pro největšího evropského prodejce parfémů a kosmetiky Notino, na nově vytvořené pozici strategy & idea director se zaměří na inovace v komunikaci se zákazníky a hledání vhodných témat. Notino oznámilo, že tím podtrhuje svou strategii zaměření na zákazníka, respektive na mladé generace spotřebitelů, s cílem podpořit prodej v této demografické skupině.
Čumrik je expertem právě na to, jak si získat pozornost takzvané generace Z a mileniálů – na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy vede předmět zaměřený na marketing napojený na influencery. V Notinu má svou expertizu využívat na podporu pro už existující týmy. „Poprvé nebudu jen samostatnou jednotkou, kdy z pozice idea makera vytvářím komunikační témata a upozorňuji na trendy v digitálním prostředí, které firma může využít ke svému užitku. V Notinu bude mým primárním úkolem vybudovat tým, který bude schopný nejen reagovat na čím dál rychleji měnící se digitální prostředí a budovat pozitivní vnímání celé značky, ale třeba i rozvíjet spolupráci s dalšími firmami, abychom k veřejnosti dostávali témata, která Notino považuje za důležitá,“ popisuje svou novou pozici.
Jeho úkolem bude hledání těch správných influencerů a jejich zapojování do kampaní. Právě digitální prostor je pro firmu stěžejní, využívá například takzvaný livestream shopping – prezentaci zboží během přímého přenosu, většinou právě s účastí influencera, a možnost jeho přímého zakoupení. Kromě toho se Notino v průběhu jara objeví nově i na sociální síti TikTok. V zájmu zvýšení prodejů i podpory značky je strategií firmy oslovovat zákazníky na všech dostupných kanálech (také YouTube Shorts nebo třeba Pinterest) a využít k tomu i roli ambasadorů, konkrétních lidí, jejichž tvář si lidé mohou s firmou začít spojovat.
Třicetiletý Čumrik se posledních víc než 10 let věnoval tvorbě obsahu pro sociální sítě a budování svého osobního brandu spojeného s pseudonymem Johny Machette. Spolupracoval s firmami O2, Coca-Cola, Maybelline, Procter & Gamble či Albatros. Jako idea maker na volné noze prošel několika nadnárodními společnostmi, startupy i neziskovkami, až zakotvil v agentuře Katz83, kde měl na starost především klienta T-Mobile.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
