“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Josefa Havelku v čele časopisové Sanomy střídá Agnieszka Dolezych

Oficiálně od července převezme funkci generální ředitelky vydavatelství Sanoma Media Praha polská rodačka Agnieszka Dolezych. Zaměstnancům ji už v pátek představila Heike Rosener, generální ředitelka společnosti Sanoma Media Russia & CEE (Sanoma Media Rusko & Střední Evropa).

Agnieszka Dolezych

Agnieszka Dolezych

Ve funkci střídá Josefa Havelku, který vedl českou pobočku Sanomy od ledna 2011, odvolán byl minulý pátek, z funkce oficiálně odejde ke konci června.

Dolezych vystudovala sociologii na Institutu aplikovaných sociálních věd Varšavské univerzity, v médiích pracuje na manažerských pozicích patnáct let – mimo jiné dělala publisherku divize luxusních titulů polské pobočky mediálního domu Gruner + Jahr či marketingovou ředitelku vydavatelství Murator.

Je rozhodčí soudkyní u polské Tiskové komory, sdružující vydavatele tisku.

Autor pro Sanomu externě vytváří web Krausmagazín.cz.