V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Joseph Ali Tehranian po 12 letech v Advertures přechází do Kindred Group

Joseph Ali Tehranian

Joseph Ali Tehranian

Joseph Ali Tehranian, jeden ze zakladatelů agentury Advertures, přestoupil v srpnu do skupiny digitálních agentur Kindred Group. V novém působišti se podílí na projektech napříč partnerskými agenturami Nydrle Digital, Red Media, Adikt Mobile, Inspiro Solutions, Hokosoft, Low Production a projekt Brand Embassy.

Joseph v roce 2001 spoluzaložil digitální agenturu Advertures, kde působil dosavadních 12 let jako kreativní ředitel a v níž dělal pro klienty Vodafone, Air Bank, ČEZ nebo Direct pojišťovna. Advertures posléze koupila skupina WPP a začlenila ji do agentury Mather, respektive pražské Ogilvy Group.