Joseph Ali Tehranian, jeden ze zakladatelů agentury Advertures, přestoupil v srpnu do skupiny digitálních agentur Kindred Group. V novém působišti se podílí na projektech napříč partnerskými agenturami Nydrle Digital, Red Media, Adikt Mobile, Inspiro Solutions, Hokosoft, Low Production a projekt Brand Embassy.
Joseph v roce 2001 spoluzaložil digitální agenturu Advertures, kde působil dosavadních 12 let jako kreativní ředitel a v níž dělal pro klienty Vodafone, Air Bank, ČEZ nebo Direct pojišťovna. Advertures posléze koupila skupina WPP a začlenila ji do agentury Mather, respektive pražské Ogilvy Group.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden