Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Jurečka chce dát 4,5 milionu Kč na „rybí“ kampaň v ČT

Projekt na podporu udržitelného chovu ryb počítá s výrobou informativních pořadů v České televizi. Podle MF Dnes má jít o tři dokumenty s Jakubem Vágnerem.

  • ČTK
  • 13. 05. 2015 06:20
Kapr. Ilustrační foto:Profimedia.cz

Kapr. Ilustrační foto:Profimedia.cz

Ministerstvo zemědělství vedené Marianem Jurečkou z KDU-ČSL připravuje kampaň v České televizi na podporu udržitelného chovu ryb. Návrh počítá s rozpočtem 4,5 milionu Kč bez DPH. S materiálem, včetně návrhu zadávacího řízení na tvůrce propagační kampaně, se dnes seznámila vláda. Dnešní Mladá fronta Dnes přitom píše, že kampaň by měla sestávat ze tří hodinových dokumentů s rybářem Jakubem Vágnerem.

Projekt na podporu takzvané sladkovodní akvakultury vznikl ve spolupráci s Českou televizí a jeho cílem je podpora tohoto „opomíjeného oboru“. Současně navazuje na memorandum o vzájemné spolupráci, kterou ministerstvo uzavřelo s ČT letos v březnu a jež v rámci prezentace zemědělského resortu počítá s výrobou informativních pořadů.

Prostředky na kampaň podle ministerstva půjdou ze 75 % z evropských fondů a z 25 % z rozpočtu ČR. „Návrh rozpočtu kampaně je 4,5 milionu Kč bez DPH,“ sdělil ČTK tiskový odbor ministerstva zemědělství.

Součástí materiálu, o kterém bude jednat vláda, je návrh na zadávací řízení na realizátora kampaně, která se má uskutečnit ještě v letošním roce. Projekt se zaměří na širokou veřejnost, a to prostřednictvím odvysílaných pořadů zaměřených na téma chovu ryb či rybářství.

Ministerstvo se novou kampaň rozhodlo spustit poté, co v loňském roce zrušilo marketingový projekt na propagaci konzumace sladkovodních ryb hrazený z evropských fondů za 60 milionů Kč bez DPH. „Původní projekt směřoval na utracení peněz například na pronájem anglického autobusu double-decker, nákupy filetovacích nožů, pepřenek či holinek,“ uvedl loni krátce po svém nástupu do funkce ministr Jurečka. Zrušený projekt podle něj představoval „zcela nehospodárné plýtvání penězi, zejména ve chvíli, kdy se po předchozí kampani na Rybu domácí v hodnotě 150 milionů Kč prodeje ryb v zásadě nezměnily“.