Ministerstvo zemědělství, v jehož čele stojí Marian Jurečka (KDU-ČSL), vypsalo veřejnou zakázku na realizaci marketingového průzkumu, který by pomohl zjistit, jaké postoje zaujímá populace a odborná veřejnost k tématům ministerstva a jak obě skupiny konzumují média. Předběžná cena této zakázky dělá 6 milionů Kč, rámcová smlouva by měla platit dva roky. O zakázku se lze ucházet do 29. června.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli