Agentura Adison Alžběty a Tomáše Fridrichových má čtyři nováčky. Adéla Jurková nově nastoupila na pozici digital assistant, do PR týmu se přidala Nicole Princlová, na pozici copywritera nastoupil Richard Herbich a za administrativní fungování agentury a spokojenost všech kreativců zodpovídá Tomáš Valenta. Všechny pozice jsou nově vytvořené za účelem posílit kompetence agentury v oblastech copywritingu, sociálních médií a práce s influencery.
Jurková už má zkušenosti z e-commerce, věnovala se analytice prodeje v Parfums.cz (dnešním Notinu) nebo kompletní správě e-shopu Fitstore. Mezi její klienty patří Hervis, Bohemia Sekt, Pivovar Litovel nebo Grada. Princlová se v minulosti podílela na produkci festivalu Colours of Ostrava a asistovala PR a produkci ve Fource Entertainment. Aktuálně působí jako moderátorka na Radiu 1 a studuje Arts management na Vysoké škole ekonomické. V Adisonu se věnuje spolupráci s influencery napříč klienty.
Herbich přišel z novinářského prostředí. Působil ve vydavatelství Burda, kde psal například pro magazíny Speed, Esquire nebo Topgear. Externě psal pro agenturu Sun Marketing a stále přispívá na Autoweb.cz. Valenta doposud pracoval pro Asociaci Dítě a rodina a neziskové zájmové sdružení Vteřina. Kromě zajištění administrativy a spokojenosti působí v Adisonu také jako asistent ředitelky a spolumajitelky Alžběty Fridrichové.
„Ve zkušební době máme další nováčky, u nichž předpokládáme, že se stanou stálou součásti Adisonu. Do budoucna počítáme s další expanzí, aktuálně hledáme PR account managera, který má přesah i mimo lasické media relations,“ doplňuje Fridrichová.