Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Jurys Inn se změnil na Botanique Hotel Prague

Rebranding hotelu na Florenci zajišťují Olgoj Chorchoj, Studio Marvil i agentura New Logic.

Botanique Hotel Prague: lobby

Botanique Hotel Prague: lobby

Botanique Hotel Prague: interiér pokoje

Botanique Hotel Prague: vizualizace budoucího interiéru pokoje

Botanique Hotel Prague: interiér pokoje

Botanique Hotel Prague: vizualizace budoucího interiéru pokoje

Dosavadní pražský hotel Jurys Inn opustil irskou síť a dál pokračuje jako nezávislý, s novým konceptem a novou značkou Botanique Hotel Prague. Znovuotevření hotelu na pražské Florenci proběhlo 1. září za běžného provozu. Hlavní fáze rekonstrukce bude trvat do začátku roku 2020, kdy bude dokončena rekonstrukce pokojů. Finální dokončení nové vize se očekává v roce 2022, kdy se chystá otevření nových 55 prémiových pokojů a moderního konferenčního centra.

Na rebrandingu se podílelo několik agentur. Interiérové změny a koncept brandu vytvořilo designové studio Olgoj Chorchoj ve spolupráci s Lábus Architects, brand manual a logotyp je dílem Studia Marvil.

Hlavní symbol Botanique Hotel Prague

Hlavní symbol Botanique Hotel Prague vytvořilo Studio Marvil

Veškeré digitální aktivity od klíčových vizuálů přes sociální sítě, výkonnostní kampaně až po vytvoření nového webu s napojením na interní hotelové systémy převzala digitální agentura New Logic. Ta produkovala také venkovní reklamy, umístěné v prostorách metra na pražské Florenci.