V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Justmighty přichází s novým brandingem i webem

Brněnská kreativní agentura Justmighty, kterou vlastní Marco Salatin a Tomáš Pohl, po necelých pěti letech existence přichází s rebrandingem. Ten zahrnuje změnu vizuální identity včetně loga a také nový web. „Původní brand a web byl víc o tom, jací jsme na začátku být chtěli, zatímco rebranding a nový web nás vystihuje takové, jací skutečně jsme. Jak jsme se za téměř pětiletou dobu fungování agentury vyprofilovali. Tehdy jsme se prezentovali jako distinguované studio na úrovni, brali jsme se možná až příliš vážně,” říká ke změně Pohl.

Nová vizuální identita Justmighty

Dosavadní a nové logo Justmighty. „Mozek reprezentuje myšlení a odbornost, srdce, že nás naše práce baví a naplňuje a rohy, že to děláme po svém. Oproti předchozímu ztvárnění, kdy byl v logu mozek umístěn čelně, nyní je z profilu, působí víc fresh a díky černým liniím je ještě výraznější. Brand je moderní, čistý, mladý a na nic si nehraje,“ vysvětluje agentura

Nové logo Justmighty

Nové logo Justmighty

Nové logo Justmighty

Nové logo Justmighty

Nové logo Justmighty

Nové logo Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Nová vizuální identita Justmighty

Patnáctičlenný tým Justmighty se věnuje tvorbě strategií značek, webů a online marketingu jako takovému. „Neděláme třicet projektů za měsíc, ale třicet projektů za rok, kvalita je víc než kvantita,“ přibližuje Salatin. Svým lidem agentura jako benefity nabízí 30 dnů dovolené za rok, měsíční příspěvek na sport nebo každodenní společné obědy zdarma.

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Tým Justmighty

Marco Salatin

Marco Salatin

Tomáš Pohl

Tomáš Pohl