Brněnská kreativní agentura Justmighty, kterou vlastní Marco Salatin a Tomáš Pohl, po necelých pěti letech existence přichází s rebrandingem. Ten zahrnuje změnu vizuální identity včetně loga a také nový web. „Původní brand a web byl víc o tom, jací jsme na začátku být chtěli, zatímco rebranding a nový web nás vystihuje takové, jací skutečně jsme. Jak jsme se za téměř pětiletou dobu fungování agentury vyprofilovali. Tehdy jsme se prezentovali jako distinguované studio na úrovni, brali jsme se možná až příliš vážně,” říká ke změně Pohl.

Dosavadní a nové logo Justmighty. „Mozek reprezentuje myšlení a odbornost, srdce, že nás naše práce baví a naplňuje a rohy, že to děláme po svém. Oproti předchozímu ztvárnění, kdy byl v logu mozek umístěn čelně, nyní je z profilu, působí víc fresh a díky černým liniím je ještě výraznější. Brand je moderní, čistý, mladý a na nic si nehraje,“ vysvětluje agentura
Patnáctičlenný tým Justmighty se věnuje tvorbě strategií značek, webů a online marketingu jako takovému. „Neděláme třicet projektů za měsíc, ale třicet projektů za rok, kvalita je víc než kvantita,“ přibližuje Salatin. Svým lidem agentura jako benefity nabízí 30 dnů dovolené za rok, měsíční příspěvek na sport nebo každodenní společné obědy zdarma.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
