Slovenská síť prodejen barev, laků a příslušenství Dom farieb navázala spolupráci s agenturou Better. Cílem je budovat povědomí o značce a přivádět zákazníky na kamenné prodejny. Better vypracuje strategii pro sociální sítě a postará se o správu sítí, kampaně PPC, SEO a úpravy webu Domyfarieb.sk. O Dům barev se Better už stará v Česku.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce
Jaroslav Haž po 25 letech mění působiště. Bude řídit digitální tým agentury EverWhere
Přijďte ve čtvrtek 21. března