Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

K marketingu spotřebičů BSH se vrací Bártíková

Barbora Bártíková

Barbora Bártíková

Na pozici specialistky komunikace ve firmě BSH, prodávající domácí spotřebiče, nastoupila začátkem září Barbora Bártíková. Bude se věnovat externí komunikaci značek Bosch, Siemens, Gaggenau a Constructa a zároveň také interní komunikaci. Do práce se vrací po mateřské dovolené a na pozici střídá Sylvu Marounkovou. V minulosti působila jako manažerka marketingové komunikace a PR ve Whirlpoolu, předtím byla account manažerkou PR agentury AMI Communications.