Tomáš Kačena prostřednictvím své PR agentury Big Bang Media koupil většinový podíl ve firmě Czech Fashion Interactive Group Michaely Hoškové. Ta donedávna firmu vlastnila napůl se zakládajícím partnerem advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners Janem Holáskem, pak ale jeho podíl odkoupila a stala se 100% majitelkou. Kačena od ní nyní odkupuje 75 % firmy.
Czech Fashion Interactive Group provozuje web na podporu prodeje na pražském bulváru Pařížskáulice.cz a online magazín o módě a luxusním životním stylu Iconiq.cz. Projekt Pařížské na webu disponuje databází víc než 40.000 registrovaných uživatelů. Ty pravidelně obesílá s komerčními nabídkami. Svým klientům zajišťuje třeba i concierge servis (aktuálně 150 klientům měsíčně) či styling ve spolupráci s Filipem Vaňkem. Web k propagaci využívají značky Escada, Nespresso, Rimowa či Mercedes-Benz.
Kačenova akvizice by měla projekt pomoci technologicky i obchodně rozvinout. „V plánu máme například spuštění mobilní aplikace, která nabídne možnost sledovat nejaktuálnější módní trendy, nebo rozšíření naší působnosti do oblasti e-commerce,“ nastínil manžel Hoškové Martin, který ve firmě dělá ředitele.
Kačena v centru Prahy nedávno investoval v nedaleké Dlouhé ulici, do další, zatím největší pobočky své značky obchodů s potravinami Food Story. V internetové branži je spolu s Janem Bartou znám jako vydavatel bulváru Extra.cz a zábavních webů G.cz a Extrastory.cz.