
Majitelka Seen Media PR Zlata Biedermannová a Tomáš Arsov
Kadeřnická značka Tomas Arsov se spojila s agenturou Seen Media PR Zlaty Biedermannové. Ta se kadeřníku Tomáši Arsovovi bude starat o osobní i brandové PR. Spolupráci odstartovala začátkem letošního roku. „Vzhledem k tomu, že letos náš salon slaví deset let na trhu, rozhodli jsme se rozšířit tým o profesionální PR agenturu, díky které se posuneme zase o level výš. Také jsme se propojili s nadacemi Achilleus a Nevyhasni.cz a chystáme s nimi dlouhodobé spolupráce,“ říká Arsov, který též vyvíjí a vyrábí vlastní vlasovou kosmetiku pro domácí i profesionální péči.
Seen Media PR bývalé novinářky Biedermannové je na trhu 16 let. Zajišťuje komunikaci nakladatelství Práh, které letos v květnu vydá biografii prince Harryho s názvem Náhradník, nebo nakladatelskému domu Grada. Pracovala pro Bohemia Healing Marienbad Waters, Head, Knihu Zlín, Alzheimercenter, mezinárodnímu hudebnímu festivalu Struny podzimu či festivalu Film Music Prague.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
