Kadeřník Tomáš Arsov se spojil se Seen Media PR

Agentura Zlaty Biedermannové se Arsovovi od začátku roku stará o osobní i brandové PR.

Zlata Biedermannová a Tomáš Arsov

Majitelka Seen Media PR Zlata Biedermannová a Tomáš Arsov

Kadeřnická značka Tomas Arsov se spojila s agenturou Seen Media PR Zlaty Biedermannové. Ta se kadeřníku Tomáši Arsovovi bude starat o osobní i brandové PR. Spolupráci odstartovala začátkem letošního roku. „Vzhledem k tomu, že letos náš salon slaví deset let na trhu, rozhodli jsme se rozšířit tým o profesionální PR agenturu, díky které se posuneme zase o level výš. Také jsme se propojili s nadacemi Achilleus a Nevyhasni.cz a chystáme s nimi dlouhodobé spolupráce,“ říká Arsov, který též vyvíjí a vyrábí vlastní vlasovou kosmetiku pro domácí i profesionální péči.

Seen Media PR bývalé novinářky Biedermannové je na trhu 16 let. Zajišťuje komunikaci nakladatelství Práh, které letos v květnu vydá biografii prince Harryho s názvem Náhradník, nebo nakladatelskému domu Grada. Pracovala pro Bohemia Healing Marienbad Waters, Head, Knihu Zlín, Alzheimercenter, mezinárodnímu hudebnímu festivalu Struny podzimu či festivalu Film Music Prague.