Pražské studio Refresh občerstvilo tvář producenta přírodního drceného kameniva Kámen Zbraslav. Studio se postaralo o modernizaci loga, nový web a digitalizuje poptávkový proces. Zákazníci tak online poptají kámen, písek a beton pro svou stavbu ze všech 17 poboček firmy v Čechách a na Moravě. Změnilo se logo, které bylo od Radomíra Leszczynského, autora mimo jiné předchozího loga ČSA, nový je i celý vizuální styl. Kvůli tomu vznikl nový manuál značky a spolu s ním řada aplikací, včetně nových přírůstků do vozového parku, konkrétně nové domíchávače či betonovou pumpu s dosahem 56 metrů, dekorované abstraktním motivem míchajícího se betonu.
Kámen Zbraslav redesignuje se studiem Refresh
Co nabídne Warner TV a nový Max
Naked Attraction s místními účastníky
Včetně kompletní letní olympiády
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Tentokrát ani nikdo nekandidoval