Kámen Zbraslav redesignuje se studiem Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Aplikace nové vizuální identity Kamene Zbraslav od studia Refresh

Pražské studio Refresh občerstvilo tvář producenta přírodního drceného kameniva Kámen Zbraslav. Studio se postaralo o modernizaci loga, nový web a digitalizuje poptávkový proces. Zákazníci tak online poptají kámen, písek a beton pro svou stavbu ze všech 17 poboček firmy v Čechách a na Moravě. Změnilo se logo, které bylo od Radomíra Leszczynského, autora mimo jiné předchozího loga ČSA, nový je i celý vizuální styl. Kvůli tomu vznikl nový manuál značky a spolu s ním řada aplikací, včetně nových přírůstků do vozového parku, konkrétně nové domíchávače či betonovou pumpu s dosahem 56 metrů, dekorované abstraktním motivem míchajícího se betonu.