Mozkem kampaně hnutí Ano podnikatele a politika Andreje Babiše má být Petr Topinka, bývalý dlouholetý ředitel reklamní agentury Mark/BBDO. Topinka, který koordinuje externí komunikaci hnutí, to řekl Médiáři na dnešní snídani s novináři. Obsah i forma sdělení budou vznikat in-house, ne v externí reklamní agentuře. Na komunikaci hnutí se podílí i Marek Prchal, sloupkař Médiáře.
Podle Topinky se v kampani využijí i Babišova média - regionální týdeníky 5plus2 a produkty vydavatelství Mafra, tedy MF Dnes, Lidové noviny -, do jaké míry, to se rozhodne s ohledem na to, koho budou chtít kandidáti hnutí oslovit a čím.
První místopředsedkyně strany Věry Jourové dnes také řekla, že kvůli oslovení mladých se strana v předvolební kampani soustředí značně na sociální sítě. Dalším médiem budou venkovní nosiče, kterých se podle zástupců hnutí využívá 700 a „zůstanou už do voleb“.
Už nyní strana na billboardech a bigboardech propaguje pět tváří hnutí spolu s Babišem. V září má začít turné po České republice, kterého se bude účastnit Babiš společně s kandidáty z toho kterého kraje.