Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Kampaň lékařů „Děkujeme, odcházíme“ oceněna jako nejlepší PR projekt v Evropě

Kontroverzní kampaň Ewing PR zaregistrovali skoro všichni a hodně se o ní psalo. Lékařům zajistila příslib zvýšení platů, což bylo cílem.

  • ČTK
  • 19. 05. 2011 13:19
Grafický symbol kampaně Děkujeme, odcházíme

Grafický symbol kampaně Děkujeme, odcházíme

Nejlepším PR projektem ve střední a východní Evropě byla v mezinárodní soutěži Sabre Awards 2011 zvolena česká kampaň Děkujeme, odcházíme, která přesvědčovala lékaře k podávání výpovědí a odchodu do zahraničí, pokud vláda nesplní jejich požadavky. Zlatou medailí oceněná kampaň byla společným projektem Lékařského odborového svazu – Svazu českých lékařů a agentury Ewing PR.

Informovaly o tom server MaM.cz a Rádio Česko. Soutěž Sabre Awards vyhlašuje sdružení The Holmes Report pro region Evropy, středního Východu a Afriky.

Kampaň Děkujeme, odcházíme sice vyvolala značnou mediální kritiku, na druhou stranu ale vzbudila velkou pozornost. Podle výzkumu veřejného mínění společnosti GfK z letošního února o kampani vědělo 99 procent dotázaných a PR projekt zaznamenal více než 4500 mediálních výstupů. Navíc splnila účel, pro který si odborový lékařský svaz PR agenturu najal. Ministerstvo zdravotnictví s ním podepsalo memorandum o zvýšení lékařských platů.

Saúdsko-arabská kampaň zaměřená na propagaci preventivního vyšetření ženského prsu získala v letošním ročníku soutěže nejvyšší, platinovou medaili Sabre Awards. Kampaň připravila agentura Adalid Public Relations, která pro ni získala podporu saúdské princezny Rím bint Bandar Saúdové.

Nejoceňovanější PR agenturou z hlediska počtu získaných cen se v letošním ročníku soutěže Sabre Awards stala PR síť Edelman, následovaná agenturami spadajícími do sítě Ogilvy a skupinou Weber Shandwick.

Server iHNed.cz připomněl, že ceny Sabre Awards se tradičně udílejí pokaždé v jiné zemi. V Praze jejich předávání doplnila poprvé v historii této soutěže také doprovodná konference, v níž byly představeny úspěšné případové PR studie z různých trhů.